Selam hanımlar ikili tarama testinde Risk çıkmadı. Bebeğimin burun kemiği görüldü, ense kalınlığı normal denildi. Ancak 3lü tarama testinde orta düzeyde risk saptandı. Moralim çok bozuldu. Yaşadım şehirde perinatolog olmadığı için sadece bir kadın doğum uzmanının ayrıntılı ultrasonuna gireceğim , ayrıntılı ultrasonda durumun ne olduğu netleşir mi? Bu durumu yaşayıp sağlıklı bebeği olan oldu mu aranızda? Ya da bir bilginiz var mı?? Bu arada resim ekleyemedim yaş grubumda 1: 1354 İlken bende 1: 524 çıktı