Nurkck6 Kızlar bugün doktor muayenesinde 3 cm acilmam var ama sancının s si bile yok şuanda Sancinin gelmesi için ne yapabilirim böyle olanlar var mi sezeryan istemiyorum
MisLady21 Nurkck6 Bol Bol Yürüyüş ve Duzenlı Nefes Alıp Verme Oyle Kaslarının rahatlamasına yardımcı olucaksınız sonra yavaş yavaş dogum sancıları da gelir