Morvy Ezgiyol en son 32+1 de gittim 2100 gr bidahaki kontrolüm haftaya carşamba şuan bilmiyorum sizin?
DenizAsel Ezgiyol nasıl oldunuz? Ben bugün kontrole gittim Nstde sıkıntı çıkmadı o yüzden serum takma gereği de duymadı Doktorum, yine bol bol istirahat dedi ve magnezyumu günde 2 taneye çıkardı. Bugün diğer günlere göre iyiyim ama yine de ağrım var
Ezgiyol DenizAsel bugün ilaç vermediler ağrım yoktu şimdi kasıklarıma vruuyor kasılma var yine nstde minik minik sancılar çıktı simdi