Kızlar
17 temmuz kahverengi lekelenme oldu
Yerleşme kanaması olur diye düşünerek test yaptım çift çizgi çıktı kanda 47 çıktı
Sonra 2 gün bekledim kanamam çoğaldı kırmızıya döndü
19 temmuz gece doktora gittim deger 41 çıktı
Doktor düşük yapıyorsun rahim duvari incelmiş 3-4 gün sonra tekrar beta hcg yaptır dedi
Bende dün cumartesi günü yaptırdım 55 çıktı yükselmiş yani pazar gecesi başka br doktora gittim tekrar beta hcg istedi 61 çıktı 1 gün içerisinde yine yükseldi 2 gün sonra tekrar gel dedi takip edeceğiz dedi
Bu arada son adet tarihi başlangıcı 8 Haziran
Bu arada dış gebelik veya kimyasal demediler
Böyle yaşayan varmı ilk defa yaşıyorum kafam çok karıştı 😔
Bu arada adettim bitti kahverengl lekelenme ye döndü