icedearth Birkedibirbebek bir göbek adımız var dedesinin ismi olacak, han ismini de beğeniyorum güzel bir isim
icedearth Nefesim3 kaan da çok güzel ama bizim ilk izmimiz selçuk o da hükümdar adı kaan da imparator demek aynı anlam olduğu için tam içime sinmedi