Beste16 bende hamileliğimin başında Serdar Beye gidiyordum. Gerçekten tatlı dilli ve ilgili bir doktor. Fakat hastane koşulları bana çok iyi gelmediği için hijyen, randevuların saatsiz ve kalabalık oluşu gibi nedenlerden ötürü Avrasya ya Atilla Okur a geçtim. Fiyat olarak muayene 175₺ normal doğum 3500, sezaryen 4000₺ idi en son danışmadan bilgileri içeren kağıdı verdiklerinde. Şahsen Atilla Hocanın randevularda daha donanımlı ve bilgili olduğunu hissediyorum. Bir araştırın isterseniz🌼