polyanne Kızlar dişimde dolgu var çok önceden küçük bir parçası düşmüştü zararı yoktu bana ama şu an felaket ağrıyor nasıl geçer 18 haftalığım diş Dr gitsem bir şey yapar mı bilen var mı acaba karanfil yağı basıyorum bana mısın demiyor 😒
gokcekocyigit07 polyanne ilk 3 ay dişim kırıldı neler çektim ağrıdan sonrasında doktorum onay verdi gidip hemen dolgu yaptırdım, sor doktoruna git ihmal etme, ah o acıyı en iyi ben bilirim 😬😬
Emine-karaca polyanne bende 36 haftalığım ağrı geçmedi dr yaptır dedi özelde yaptırdım devlette zor randevu
Aycan1 polyanne benimde bi çürük dişim vardı çok ağrıyodu dayanamıyordum doktoruma danıştım çektirebikirsin dedi 26. 27 haftalıktım gittim çektirdim ama kağıt falan vermedi sadece diş doktoruna doktorum onay verdiğini söyledim
Demiralll Kadın doğum doktorunuzdan imzalı kağıt olmadan müdahale edemez dişçiler. Mesleğin içinde olduğum için biliyorum
polyanne gokcekocyigit07 gidicem gidicem vallahi çok fena şimdiye kadar ağrımadı gitmedim ama keşke gitseymişim hep ihmalden işte doğumdan sonra ilk işim komple diş bakımı yaptırmak olucak
Emine-karaca polyanne evet aldım ama özelde istemedi yapıyoruz sorun olmaz dedi doğum sonrasını bekleyemezmiş şişmeye başlamıştı yüzüm yani sorun olmuyor diş yaptırmak korkmayın bende 3 hafta felan çektim
Sevgikaya1525 polyanne ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale etmiyorlar cnm ama 4.5.6 aylarda müdahale ediliyor git istersen benimde ağrıyor ama doğum 1 bucuk ay kaldı birşey yapmıyorlarmış
Selin12- polyanne dis doktoru tedavi eder gidene kadar açık olan yere sarımsağı ikiye bölüp içine koyun hafifletiyor