Mervecan1-1 İyi akşamlar kızlar ben palmiye hastanesi Ertan beyde epidural doğum yapmak istiyorum ona giden var mı acaba
Azra31 Mervecan1-1 merhaba canim bende palmiye hastanesine gidiyorum Ozan turgut yarin doguma girecem.
Fatmanurada Mervecan1-1 ben gidiyorum cok memnun kaldim ilk kizimi epiduralle dogurdum simdi allahim nasip ederse ikinci kizimida haftaya onla dogum yapacam
Pink1122 Azra31 iyi gunler bende ozan turguta gidiyorumda erken sogum riskim var allahm korusun ama acil doguma girmem gerekirse doktor gelirmi hemen bi bilginiz varmi
Pink1122 Azra31 dogumunuza ozan bey girdi degilmi benimde erken dogum ruskim var inslalah bi aksilik cikmaz zamanda gelir de olurli acilen giderken doguma ozan doktor gelirmi acaba yoksa baska bi doktormu girer nasil oldu sizin dogum
Tomurcuk1 Palmiye hastanesi Süleyman bey’e gidiyorum tanıdıkların tavsiyesi ile çok memnunum onun dışında Hatay dan anne adaylarını görmek muu etti beni :) burda hep farklı şehirlerden başlık açıyorlar hiç Hatay yok herhalde diye düşünmüştüm:)