Nimesyaaa Ara ara lavaboda idrarımı yaptıktan somra nokta kadar kan gördüm peçete sildiğimde 3 4 adet böyle nokta nokta sizce doğum belirtisi mi yaşayan var mı ?
Hande_ctn Nimesyaaa Bu akşam aynısı banada oldu idrarla beraber kan geldi 36+4 haftalığım acile gittim idrar tahlili yaptılar idrarda kan çıktı ürolojiye gitmemi söylediler
Mavi87 Nimesyaaa doğum başlangıcı sanırım. Kan geldiyse doktora mutlaka gidin. Haftanızda az değil çünkü. 39+2yim bende kan vs olmadı