Arsesari ben büyük oğlumu kardeşi doğduğu için mecbur 3 yasını doldurmadan bazaya aldım ki çok deli yatan bi çocuktur bi kaç kez düştükten sonra alıştı artık daha tedbirli dönüyor suan 4.5 yaşında bi sorun yaşamıyoruz. Yüksekten ziyade daha kısa boyutlu bi baza da tercih edebilirsiniz bizimki yerden 1,5-2 karış mesafe yüksekte