Arkadaşlar 23. Hafta kontrolümde bebek baş aşağı pozisyondaydi. Doktorum bunun normal olduğunu kötü birşey olmadığını söyledi. Aslında ilk çocuğumda da bu haftalarda dönmüştü ve her kontrolde baş aşağıydı 38+4 te olmuştu dogumum. Şimdi ise yine takıldım bu mevzuya🙈 erken doğum vs.. bir sknti olmaz değil mi sizlerinde erken döndü mü?