Nurklc38 Sabah detaylı ultrasonumuz var çok heycanlıyım kızlar uyuyamıyorum. Uzun zaman olmuştu doktora da gitmeyeli artık renkli bi şekilde bebişimin yüzünü görücem. Çok güzel bi his bu 🥰🙏🏻 Siz de durumlar nasıl kaç haftalık oldunuz :)
Mavi34 Nurklc38 23+6 sabah benimde.kontrolum var bugünde çok az hareket etti bebeğim biraz tedirginim inşallah sorun olmaz
Nurklc38 Mavi34 Bu haftalar da az az hareket etmesi normal canım doktorum öyle demişti tam net 25 den sonra 27 den sonra hissedersin şu aralar sadece ara ara pıt pıt eder diyordu 🙂 korkma yani içini ferah tut iyi olsun
Mavi34 Nurklc38 inşallah iyidir canim. Dün çok fenaydı 3 4 e kadar unutmamıştı bugünde tüm gün uyudu minnak sabah göreceğiz bakalım 🥰
Nurklc38 Dilekcnkn Ayy bu çoçuk benim burnunu begendimm çoçukk 😂😂 Bakalım benimkinin burnuu nasıl olacak hahahah
Dilekcnkn Nurklc38 😂😂😂😂 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim eminim baldan tatlı olacaktır 😊😊