korkmazkubra kuzum hiç dert etme durumunu anlat zorunlu olarak burada olduğunu belirt illa birileri ilgilenir seninle. İlgilenmeseler de devlet hastanelerine güven kendini strese sokma hiç cünkü sen ne kadar dertlenip sinir stres okursan bebek de o kadar etkileniyor. Hiç düşünme ara da acile git o halde ağrım bar diye.
bebeğin kordonu dolanmasın da çok normal ben sorduğum da doktoruma öyle demişti kordonla bile doğan bebekler barmış hiç böyle şeyleri düşünme bebeğine kendine İnan sağlıkla doğacağına İnan 🙏🏻 Sen ne kadar mutlu iyiden bebeğinde o kadar mutlu oluyor durumun su an İzmir de kalmaksa kal hiç telaşlanma 🙏🏻 Herşey de bi hayır bardır kismetin İzmir de doğurmakmış demek ki ne güzel 🙏🏻