DilayyEcr Selam hanımlar, 10 günlük bebegm var bugun hiç kaka yapmadı başına böyle bişey gelen var mı napmam gerekiyor çok huysuz :(
Assya DilayyEcr emziryorsan normal hergün yapmayabilir. Benim bebişimde 15 günlük 3-4 günde bir yapıyor .Doktora sordum normal dedi
Elifim17 DilayyEcr canım ilk bir ay günde 3 defa kaka yapması gerek. 1aydan sonra 10 günde 1 e kadar düşer bu kaka meselesi ama suan daha 10 günlük günde en az 3 defa kaka yapıyor olması lazım. Bebegin aktif emebiliyor mu? Çişi nasıl. Dil veya dudak bagı bakıldı mı? Memeyi kavramada sorun yaşıyor mu. Emzik biberon var mı?