mutlugebeee Ezgidd valla bu sıcaklarda ne deodorantsız oluyor ne parfümsüz ikisinide kullanıyorum her gün
Tunammm Ezgidd Yani mecbur kullanıyoruz bu sıcaklarda kokmaktan iyidir balkonda sıkmaya gayret gösteriyorum ama hem içeri fazla yayılmıyor hemde daha havadar oluyor :)
TugceBelis Ezgidd temiz içerikli kokusuz alkolsüz parabensiz deodorant kullanıyorum parfüm kullanmıyorum ama illa hamilelikte değilde bebek doğduktan sonra özellikle emzirirken falan hiç kullanmam sık duş ve deodorant yeterli oluyor bir süre sabretmek lazım
Merkun Ezgidd zararını bilmiyorum ama ben parfüm kullanmadım. Sadece deodorant kullandım oda kokusuz olanından. Oğlum iki aylık olacak eşimde bende Duş jeli ve deodorantı kokusuz kullanıyoruz sadece bizim ten kokumuzu alsın diye