Mehdisram Valla ben şuan 35+4 oldum en son kontrolde(33 haftayken ) 2 kiloydu bebiş aynı bel ağrısı klasik şeyler yaşıyorum 😅
tazeanneolacam Ama bende karın çevresi bir hafta geriden baş çevresi bir hafta ileriden gidiyor bir şey anlamıyorum
Seranad tazeanneolacam Ben çarşamba tam 36 haftalığım su azlığı sebebiyle bebişimiz alıncak çünkü artık az kilo alıyor nu sebeple kilosan dolayı gelişim geride kalıyor
Seranad tazeanneolacam sezeryan olcak çünkü ayakları aşağıda hiç doğum kanalına girmedi ki biz ki resmen oturur gibi duruyor