090714 Kızlar 38+2yim gece yarısı itibariyle normalde beyaz akıntım vardı her zaman ama daha önce hic görmedigim kahvemsi ama daha cok seffaflı kahvemsi sümüksü bir akıntı oldu sizce nişanmıdır kendimi cok hazırlamıştım ama baya heyecan yaptım 😇😇
Parinas 090714 evet nişan. Benim de aynı kahverengi renginde oldu bi hafta sonra da doğum oldu. Hastaneye gidilmesine gerek yok nişanda. Suyun gelirse acil demek. Nişan acil durum değil ☺️
korkmazkubra 090714 1 hafta oldu kahberengi nisan geldi pesinden biraz kan geldi dün tekrar kahverengi lekelenme oldu bugun banyo ederken elime baya kanli akıntı gibi geldi elime birsey acilden gittigimde bana agrin cogalirsa bebegin hareketini hissetmezsen suyun gelirse gel deyip gönderiliyorlar
balbocegimm 090714 Yaa darısı başımıza inşaallah daha cok var ama 28 haftalığım nasıl gecicek okadar zaman bilmiyorum bu sıcaklarda
Derya6161 tazeanneolacam benimde bugün geldi canm acile gittim korkma dediler bu olur dogumun yaklaştığını gösteriyormus
090714 tazeanneolacam ben suan beklemedeyim herhangi bir başka belirti yok haifif kasık agrılarından Baska su gelir diye düşünüyorum sadece
090714 balbocegimm gercekten okadar sıcak ki bize herkesten 10 katı daha sıcak zaman su gibi akıp gidiyor darısı basına saglıkla inşallah
Parinas 090714 Belli olmaz o bu gece de olabilir benim gibi gecikebilir de. Ama çevremden duyduğum genelde birkaç gün içinde doğum başlıyor
090714 korkmazkubra benimde ilk yazdıgım saate kahveydi simdi baya bir fazla sekilde kanlı geldi bekliyorum bakalım inşallah bir avazda ikimizde hastane yakın oldugu içinde telaş yapmıyorum ama cok degişik duygular içindeyim