Canlar gebelikte nasıl besleniyorsunuz ? 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde mi? Yoksa ne zaman acıkırsam mı ? Neleri yemeye dikkat ediyorsunuz? Yumurta,süt bazen peynir ce yoğurt bunları hiç yiyemiyorum. Yumurtayı yememle çıkartmam bir oluyor. Sütte öyle.korkuyorum bebeğim kilo alamayacak diye