Ozlemmu Kizlar merhabalar. Henuz cok yeni hamileyim 1 aylik suan . Yaklasik 1 saattir cok enteresan bir koku almaya basladim ve hic akla gelebilecek bir koku degil. Yani soyle izah edeyim muhabbet kuslarinin yemi kokar ya ya da bi petshopa girdiginizde o icerinin kokusu buram buram burnunuza gelir ya oyle bir koku. Evde kus dahi beslemiyorum. Napabilirim suan.bu kokudan migdem bulaniyor ve nerden geldi bu koku anlayamiyorum .
Asyamira Ozlemmu Valla ben 9 aydır şu evin içinden ne kokular aldım bir bilseniz, kendim temizledim olmadı, başkası temizledi olmadı, temizlemedim o hiç olmadı 😂😂 Allah yardımcınız olsun 😂
Gururunannesi Ozlemmu bnde ilk hamileyken 5 haftalıkken. Mutfağa girince kelle paça kokusu mumbar ne biliim sakatat kokusu alırdım kusardim. Ama gel gör ki evde bir kere bile pişmdi bu yemekler 🥴
Melekokty Ozlemmu ilk haftalarda bende de oluyodu 16 hafta oldum arada burnuma sigaranın içindeki tütün kokusu geliyo ilk haftalarda da böyle pis bi koku alıyodum şimdi azaldı
Ozlemmu derya46 eşim öyle bir kokunun olmadigini söylüyor . Ben mi aliyorum sadece bu kokuyu anlamadim 😂
Deletedmom23234 derya46 Ayy iğrenç bir duygu o 😏 az çekmedim yeni hamileyken. Valla bir süre bu kokularla baş etmen gerekiyor 🥺
Ozlemmu Kokunun disaridan geldigine yemin edebilirim ama isaptlayamam 😂 Herhangi bir ilac kullanmiyorum bu arada . Delircem sonunda 😂
Ozlemmu Asyamira allah herkesin hamis annelerin ysrdimcisi olsun ve hayatta en tiksindigim koku desem inanir misiniz 😂
Asyamira Ozlemmu Amin çok amin 😂 benimde koku takıntım vardı hamile değilken ama bu kadar ilerleyebileceğini düşünmemiştim hatta doktorum bile bi psikologtan yardım almamı önerdi benim ki ileri boyutta umarım sizde kısa zamanda yok olur 😂😂
Ozlemmu Melekokty zamanla bu koku olayi tamamen bitiyor ya da azaliyor muhtemelen ☺ rabbim herkese hayirli dogunlar nasip etsin insallah 🙏🙏
BurcuArslan Ozlemmu canım ben 7. Aydayım hala öyle kokular geliyor ve bir-tek ben alıyorum kokuyu berbat bir durum
Nelmali Ozlemmu hamilelik çılgınlığına hoşgeldiniz çok normal bir durum evin tek bir odasında bir buçuk ay geçirdim olmayan kokular yüzünden o odada da mecburen kaldım gidecek baska yer olmadığı için 😅😅