susu86 kizlarr 7 haftalik gebeyim ve 3 4 gündür kaşıntı m var sirkeli su ile siliyorum geçiyor yine basliyor. ne yapmam gerek.
gokcekocyigit07 susu86 idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktoruna danış ve gerekli ilaçları kullan, bunların dışında bol su tüket, iç çamaşırını normalden daha çok değiştir, günlük ped vs.asla kullanma, alt tarafın daima kuru kalsın, çok sıkı kıyafetler giyme👍
isimsiz1i susu86 iççamaşırını kuru tut ve her tuvalte cıktığında kurula ıslak bırakma iç çamaşırı giyme
1Sevda susu86 Idrar yolu enfeksiyondan dolayı mantar olmuş ola ılırsınız önceki hamileliğinde bende ikisinde de olmuştum bol su ile yıkayın sirke mikrop öldürücü özelliği olsa da yakıp pişirebilir vajinayı doktora söyleseniz iyi olur diye düşünüyorum ben fitil verebilir iç çamaşırınızı sık sık değiştirin temizlikte kurulama yapın ama peçete ile değil bez ile olabilir çünkü peçete enfeksiyonu daha da artırabilir hassasiyetiniz varsa
Myworld34 susu86 kesinlikle doktora git fitil verecektir başka türlü kendine eziyet etme ben deli gibi kaç ay çektim
susu86 gokcekocyigit07 ilac vermedi doktor bebek küçük diye sirkeli suyu gunde 1 2 kere kullanabilirsiniz dedi
Yenianneadayi2208 susu86 başka bir doktora daha görünün. Enfeksiyon düşük riski oluşturabilir. İlaç vermemesinin sebebi küçük olması olamaz bence. Çünkü benim doktorum bana sizin haftalarınız da gayette ilaç vermişti 🙄
Eylul41 susu86 muhtemelen mantardir bende yillardir var aşırı akıntı kaşıntı bi ara sirke kullaniyordum baktım tekrarlıyor fitil ilaç aldim oda belli süre durdurdy artık devam ediyor bu şekilde
kubratskya_ susu86 bnde de kaşıntı oluyordu enfeksiyon kaptığım için çok akıntı oluyrdm günlük ped kullandım ama ben o günlük pedi kullandıkça daha da kaşıntı oldu sakın kullanma.. İç çamaşırını ütüleyip sürekli değiştir bide özellikle bol bol su iç ihmal etme suyunu..
Rky_ayaz Benim suan 15. Haftam idrarda yanma nedeniyle antibiotik kullaniodum bu defada kasinti basladi sirkeli su yaptim bugun iki kez gecmedi persembe gidicem doktora nasil dayanicam bilmiorum
Babyasia susu86 Rky_ayaz Doktorumun tavsiyesiyle “travazol” krem kullandım anında kesti kasintiyi. Ama sürekli çözüm için mutlaka içeriden temizlemek lazım ilaçla
Rky_ayaz Babyasia travazol ve travogen var ama kullanamadim bilinen bir zarari olmadigi yaziyor ama dayanamicak olursam kontrole kadar kullanirim az
ideemirel susu86 Arkadaşlar zaten hepsini yazmışlar bide iç çamaşırlarını utuleyip giy sadece pamuklu giy
susu86 Hatcik2000 2 kaşık sirke ve 1 kaşık su. sonrasinda pamukla sil canim nazikçe. bir surede olsa geçiriyor