Merhaba kızlar 21 günlük taze anneyim:) 33. Haftada erken doğum riski ile hastaneye yattım ciğer geliştirici yapıldı protestana başladım doktorum 10 gün sonra protestani bırakırdı sürekli yürüdUm yerleri sildim merdiven inip ciktim 36. Haftada suquat ve doktorumun verdiği egzersizlere başladım derken 38. Haftada birden suyum boşaldı hiç sancim yoktu dusa girdim sıcak duş aldım hastaneye gittik 6 cm açılma var dediler direk doğum haneye girdim orda ebeler sancin olunca ikin vs dediler sancı gidince yatagin başını tutup eğilip kalktım sürekli sanci adet sancısından biraz daha fazla oldu ama belim baya ağrıdı ikinmayi beceremediğim için 1 saatte olacak doğum 2 buçuk saat sürdü kalp atışları yavaşladı bebeğimin o esnada doktor hanım geldi müdahale etti üstte bastırıp çıkardılar sonra dikiş aşaması benim için inanilmaz zordu bol dikisli ve kan kayıplı ve aşırı yorgun bir doğum oldu ama çok şükür bebisim sağlıkla geldi sezeryan mi olsaydım diye bazen düşünmüyor değilim herkese hayırlı ve güzel doğumlar dilerim:)