Adapte34 Ben de aynı öyleydim canım ama 20 haftalık olana kadar adamakıllı yiyemedim sonrasında geçmez dediğim bulantılarım falan geçtiyse hiç merak etme canım seninki de geçer o kadar kötü geçirdim ben. Şimdi 24+4′ üm çok şükür yemekle yiyememe sorunumu %90-95 atlatmış bulunuyorum😌 Çoookkk şükür🙏 Darısı senin ve senin gibilerin başına canım💕