Sibbeell Kızlar çok üzgünüm 😔 aniden kanama oldu kıpkırmızı değil ama sildikçe geliyor doktorumu aradım pruluton depot yazdı onu yaptırdım akşam ama hala geçmedi 😔 düştümü şimdi tutmadı mı anlayamıyorum çok üzgünüm böyle olan var mı ne yaptılar 😔
Mavi34 Sibbeell kanaması olup gebeliği normal.ilerleyenler.oluyor inşallah yavrularında sana tutunur canim
Pammuk Sibbeell korkma tüp bebekte hep kanama oluyor 17 haftalık oldum hala oluyor arada bir kesiliyor sonra devam bişey olmaz
Zeynepp61 Rahimde kanama alani oluşmuş olabilir Progestan kullaniyorsunuzdur devam edin , dinlenin, kendinizide üzmeyin vardır bunda da bir hayır umarım gönlünüze göre verir Rabbimm….
Sibbeell Zeynepp61 kullanyorum evet ilaçlara aynen devam ediyorum ama çok korktum bilmiyorum adet olmuş olamam 5 ağustos zamanı zaten ilaçlar adet olmamızı engelliyor bilemedim inşallah bana tutunmuşlardır 😔😔😔
Sibbeell Denizyildizii doktorla sadece telde görüşebiliyoruz 😔 oda bana en yakın hastaneye git iğne yaptır diyor iğneye rağmen hala kesmedi