birsusamtanesiydin 18 haftalık hamileyim hala bebeğimi hissedemiyorum siz ne zaman hissettiniz ya da şu an hissedemiyor olmam normal mi
Burcu4135 birsusamtanesiydin 20.haftadan sonra anlarsınız hareketlerını biraz daha sabır 🤗 sonrasında canınızı cok yakacak minnoş.
Elcnbykckr 19.haftamdayım hissetmiyorum 1haftadır hiç normalde 15.haftada hissettm balık kayar gibi sonra tekrar etmedi hareketler bilemiyorum 2.gebelik bide
birsusamtanesiydin Elcnbykckr 2.gebelikte daha erken hissediliyor diye okumuştum demekki kişiden kişiye değişiyor
Nurhanimm Herkes bir olmuyo ki ben 4 egirdim pit bisey atti seyirme gibi hissediyodum pitpit boyle :)) 4.5 ta hissediyodum bazi arkadaslarin 5 5.5 ta hissetmeye basladi yani
Nurhanimm birsusamtanesiydin suan sirt agrisi yla yaziyorum 😂karnimda karpuz var Don Don Don deli Dana gibi uyuyaamoyooooom
Kiscimn birsusamtanesiydin ben 16.hafta hissetmeye başladim, ama çok değil sanki damar atiyor. Şuan 20. Hafta ve tekmeler başladi, inşallah yakında hissedebilirsin 🥰
Nurhanimm birsusamtanesiydin Hamilelik guzel aslinda en azindan yinede uyuyosun diger turlu uykusuz geceler haram geceler 😂😂😂