Aysayten Kızlar bebek anne karnında gaz yapar mı ? Karnımdan bu saatlerde hep gaz sesi gibi ses geliyor beni çok ürkütüyor normal mi ?yarın kontrol de soracağım ama size de sormak istedim
Eski9 Aysayten 😁😁 gülmeden edemicem yanlış anlamayın komik geldi soru o sizin bagirsaklarinisin sesi gebelikte çok fazla gaz ve şişkinlik sorunu yaşanır
Ilkim_05 Aysayten 😊canim.tabiki sor doktoruna ama korkulacak birsey olduğunu sanmıyorum o bizim gaz sorunumuz bagirsaklarimizin hareketi bendede oluyor zaten gaz sorunum ve kabızlığım var maalesef
2melek_annesiii Aysayten 😂😂😂 bence sizin bagırsak hareketlerınızdır o kesenin içindeki bebek gaz nasıl cıkarsın
Derinin-annesi Yaaaa ahahjaa aylar sonra forma giriyorum karsılastıgım posta bakın.Çok güldürdünüz beni.Ondan gelmıyordur ses merak etmeyin😁
Nurunannesiii12 Aysayten yerim onu portlara da duysak keşke anne karnında yapar mi bilmiyorum da doğunca bolbol yapicak😁🤣😅
Tospikinannesiii Şuanda hava ile teması olmadığı için gazı olması da mümkün değil canım senin bağırsaklarındır muhtemelen