Blueedreamssx Canlar 20+1 haftalığım son birkaç gündür yemek borum efsane şeklinde yanıyor hatta şimdi bile yanıyor sizlerde de böyle durumlar yaşandı mı yaşandıysa neler yaptınız?
Yaagmurr Blueedreamssx Ayy hamileliğimin tek zor yanıydı diyebilirim cidden yok böyle bişey yaa sürünüyodum özellikle geceleri tutardı ayva çok rahatlatırdı beni bide maden suyu
Omma Blueedreamssx ilk gebeliğimde 25 civarı bitmişti sanırım bu yanmalar ama şuan 2.gebeliğim ve 37.haftada hala devam ediyor😓😓