ZeynepKara Esradiyorkii bebeği korumak için vücudunun ürettiği bişey pembe kahverengi yeşilimsi olmadığı sürece korkma canım normal 9 ay boyunca gelecek 🤗
Aysealty Esradiyorkii ilerleyen zamanlarda artacak bide ☺Çok rahatsız edici süreklik ıslaklık hissinden camasır degiştiriyorum ama oluyor malesef ☺
Zeze03 Esradiyorkii benimde 5-6-7. Haftalarda çok sık oldu ama şimdi YÖK cnm 12. Haftadayım ara ara oluyor sanırım
Esradiyorkii Melikei Aysealty teşekkür ederim sağol canm insan ilk defa yaşayınca herşeyi sorup öğrenmek istiyor ters bişi olmasın diye
Aysealty Esradiyorkii öyle canım ilk defa yasayınca her hafta yeni bişey öğreniyoruz ☺Saglıkla gelsin bebişin inş🙏
SevgiiOA Esradiyorkii Benimde sürekli var akıntım doktoruma sorduğumda 9 ay boyunca hep olucak zaten dedi önemli olan rengi , kokulu olup olmaması ve kaşıntı yapıp yapmaması demişti.