Ozgealyaayz 4 haftalık betam 4 bin küsür idi şuan lekelenme tarzı kanamam var 7+2 yiz bu gün beta değerim 1200 ler de kesin olarak düşük mü yapıyorum. (Daha çok kanaması gerekmez mi ? ) ve ya böyle olup bebeği tutunan oldu mu ?
Anthing Ozgealyaayz benim de böyle oldu. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Yaşamayan anlayamaz çok zor dönemlerdi. 😔İnşallah Rabbim bir daha nasip eder. Üzülme hem derler ki düşükten sonra bir daha hamilelik hızlı olur.