Detaylı usg den sonra bebeğin 1 hafta 2 gün geriden geldiği söylendi coraspin verildi kullandıktan sonra tekrar gel dedi Dr tekrar gittiğimizde devam et dedi kontrol haftamız geldiğinde normalde 27+5 olması gerekirken doktor 29 dedi ve düzeldiğini söyledi 1 ay sonra tekrar gelin dedi ve bu seferde 34+1 olması gerekirken 33 dedi eşimle şaşırdık bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ? Kafamız karıştı bebek geri mi değil mi ? Su an 35+4 günlük son âdet Tarihine Göre