Dilek19055 gebelik testinde çift çizgiyi gördüğüm an bırakmıştım. Zaten ardından çok bulantım ve kusmam olmuştu. İstesem de içemezdim yani. Şimdi 18+5deyiz. Bulantılar azalınca, etrafımda birileri içmeye başlayınca hafiften bir şeytan dürtmesi yaşamadım değil. Aklıma geldikçe içimden pozitif telkinlerde bulunuyorum. Sigara içmemenin güzel yanlarına odaklanıp o anı geçiştiriyorum. İnşallah bir daha hiç içmem. Amin 🤲🏻😅