Canım bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım sakın piskolojini etkilemesin ilk çatlatma şğnem tutmadı 2. Tuttu çok şükür hiç umursama eşinle birlikte olurken çocuk falan sakın düşünme araştırmaya bile girme doktor gün aşırı öneriyor ama biz hergğn ilişkiye girdik 5 gün boyunca hiç ara vermeden şuan ikizlere hamileyim ne kadar çok kafama takarsan o kadar olmuyor ilk öatlatma iğnemde çok taktım çok düşündüm doktorun dediği şekilde gün aşırı yaptık keçi boynuzu pekmezi içirdim eşime ben incirler yedim hiçbir fayda etmedi tutmadı ama 2. İğnemde hiç umursamadım olursa olur olmazsa olmaz dedim çok şükür ki oldu dediklerimi uygula Rabbim kucagını doldursun