GamzeDurmus lavininannesii ben abartıldığını düşünmüyorum çünkü bir çocuk bunu ömrü boyunca taşıyacak hatta büyüyecek bu isimle anılacak ve tesirine de çok inanıyorum bence üzerinde düşünülmesi gereken bir konu 🥰
lavininannesii GamzeDurmus bende böyle düşünüyorum ve ismin yaşama etkisine çok inanıyorum. Umarım en kısa zamanda kızıma en güzel ismi bulurum🥰
Smfth Bizim daha cinsiyet belli değil ama kız olursa ben koyacağım Farah düşünüyorum. Erkek olursa babası evlenmeden önce bile Yavuz diyordu ☺️
Kbr11 1 oğlum var ismi Mert ayaz 2. Ye hamileyim 35 haftalığız kızım olucak inşallah ama bir türlü şu isim olsun dye hala karar vermiş değilim 🤦♀️☺️
Hm0309 GamzeDurmus oğlum olursa Affan Ali , kızım olursa Zeynep kesin olacak da yanına Asel, hifa, Vera bu üçünden biri olacak sizce hangisi 🤩
cinardefnemoms GamzeDurmus oğluma hamileyken kız olursa diye defne istiyodum hala da çok severim defne koyucam Allah nasip ederse 🥰