Dilang123 Kızlar böbreğimde büyüme vardı bebek oraya yaslanmış stent taktırdım 1 ay önce ama ama 1 aydır stentin ağrısını çekiyorum, bu durumu yaşayan var mı benim gibi varsa öneriniz nedir ?
Ozgu_momy Haftamda çıktı Hidronefroz , böbrek fonksiyonunda bir bozulma olmadığı için stenti uygun görmediler . Ağrım gün içerisinde oluyor, hem sağ hem sol böbreğimde var büyüme . 13 haftadır düzenli antibiyotik tedavisi alıyorum, hidronefroza bağlı enfeksiyon gelişiyor. Bana önerilen büyüme olan tarafa yatmamak , günde 4-4.5 lt su tüketimi .