Zeynepden Merhaba kızlar , 34 haftalık hamileyim covid hastasıyım doğum olursa hastaneler alıyor mu ? Doğum bilgisi olan acil yazabilirmi? Çıldırıcam düşünmekten izmirdeyim bu arada
Ebruaksoylu Zeynepden alıyor kuzum hem Bebek için hem senin sağlığın için bugün çıktım hastaneden şikayetlerim vardı 4 gündü bugün yavaş yavaş inşallah atlatırız 😥
micky Kaçıncı günündesin canım?7.günde negatife dönüyorsun zaten.Stres yapma endişelenme.Doğrucam diye düşünme.Kafanı başka şeylere ver.Geçmiş olsun.
Suleasyaa Ozeller covid ekibi varsa gittiğin yerin alıyor yoksa devlet hastanesi doğum yaptırıyor.ozeller devlete sevk ediyor
Zeynepden Ebruaksoylu izmirde var mı bilmiyorum ya 😔 Arastırıcam erken doğum riskim vardı o yüzden paniğim cok geçmiş olsun size
Hatice-Cihan Hatice-Cihan Hatice-Cihan Ankara’da tıp merkezi ile görüşmüştüm doğumdan önce covid testi yapıyoruz pozitifse almıyoruz demişti tuhafıma gitmişti bende şimdi şehir Hastanesi’ne gidiyorum 🤭
Alone Zeynepden kuzenim özele gidiyordu doğum başlayınca covid pozitifti. O yüzden özel almadı devlete yönlendirdi doğumu devlette yaptı
Esma__ Zeynepden bende sordum hani pozitif çıkarsam diye doktorum biz doğum yaptırıyoruz dedi kendinizi strese sokmayın herşey kendiliğinden akıp gidiyo bu dünya hayatında rahat olun ben istanbuldayım bu arada izmir nasıl olur bilemedim