Selcukmerve 33+1 de doğum yaptım ama 31 haftayla uyumluydu ciğer geliştirici iğne yapılmasına rağmen kendi başına nefes alırken zorlanıyordu ve kilosu düşüktü 32 gün küvezde kaldı bende o süre boyunca sürekli süt taşıdım hergün yanına gittim çıkmamıza yakın emzirmeye aldılar kucağıma vermeye başladılar sonunda tamamen iyileşti ve evimize taburcu olduk çok zor zamanlardı ama şuan gayet iyiyiz rabbime şükür çabuk yakaladı yaşıtlarını 17 aylığız şuan 😊❤️