Breezy35
20 haftalık gebeyim bende o kadar çok sinirlerimi bozuyorlar ki eşimin ailesi özellikle kayinvalidem eltim ve görüncem bunların yüzünden eşimle aram bozuluyor önceden çok nadir tartışırdık ama gebe kaldım nerdeyse 2 hafta da bir tartışma çıkıyor artık ağlama krizlerine giriyorum sonra sakinlesiyorum oturup düşününce vicdan azabı cekiyorum bebeğime zarar verdim diye stres yapıp o duruma geldim diye ve stres yaşayan anne adaylarınin prematüre doğum riski 4 kat artıyormuş şiddetli stres ve umutsuzluk ise bebeğin kortizol seviyesini yükseltiyo bu da dünyaya gelen bebeğin daha ileri ki yaşlarda daha kaygılı olmasına neden oluyor doktorum söylemişti bende araştırdim baktım doğruymuş o yüzden bende çok üzülüyorum artık bunun için psikiyatrise gitmeyi düşünüyorm bebeğim için😞