Melikeaydinnn Hayırlı olsun sağlıkla evinize dönün inşaAllah,normalde ilk zamanlar kilo kaybedebiliyorlar ama sizin bebeğiniz o kadar haftada çok güzel kilo almış yavaşta olsa kilo alsın önemli değil prematüre bebekler çok güçlü oluyor siz ona her gittiğinizde gücünüzü ve onu kalpten beklediğinizi hissettirin varlığınız onun güç kaynağı rabbim korur miniğini sevgini hissetsin hissediyodur da ağlama üzme kendini gerçekten çok güçlüler 33 haftalık doğum yaptım ben çok zor zamanlar gerçekten ama geçicek annesi evladın sağlığına biran önce çnce kavuşsun güzel güzel kilolarını alsın evinize çıkın😊