Zeynepkycan hastaneye ve doktora gore degisiyor herald ebilmiyorum benim gittigim hastanede yasaktı. Yarisi gun kontrole geldiklerinde kac ped değiştirdin diye sordular kanamanin durumunu anlamak icin. Bebeklerin alt acma bezi gibi bisey oluyo ondan istemisler bide esimden dogumhanede altima serdiler cikincada yattagim yataga serdim cok iyi oldu o. Zaten genel kanama dogumhanede olduğu icin cikinca oyle fokur fokur bi kanama olmuyor canim benim oyledi bilmiyorum yinede kisiden kişiye degisir mi de