İyi günler ben 36 haftalık hamileyim bebeğin gelişimi bir hafta geriden geliyor diyolar ama büyüklüğünde gelişiminde sıkıntı yok diyolar geçen hafta salı gecesinden ankaradan çıkıp 8 10 saatlik yola dayanıp Muğla’ya tatile gittim orda da sabit bir yerde durmayıp her gün farklı bir yerde 1 2 saatlik tam öğlen güneşinde sıcağı çekip bir gün Didim’e gittik bir gün bodruma gittik her gün farklı bir yerde durduk pazar günü sabahı acile gittim ordaki doktorlar hiçbir şekilde umursamayıp 2cm açıklığın var büyük hastaneye gitmen lazım diyip gönderdiler bende hastaneye gitmedim akşamına eşimle biraz sıkıntı yaşadım ve yine bu sefer Muğla’da acile gitmek zorunda kaldım öğlen nişanım geldi hala gelmeye devam ediyor biraz biraz kahverengi şekilde onlar da orda tutmak istediler zorla büyük hastaneye sevk edelim dediler iki cm açılma var zarın incelmiş sadece sancın yok dediler bebeğin 35 hafta uyumlu küvez ihtiyacın olur bizde küvez yok dediler yine orda durmak istemedim sabaha kadar sıktım dişimi sabah çıktım yola Ankara’ya geldim şu an ara ara sancım oluyor ama çok değil ara ara da kahverengi sıvım geliyor ne yapmam nasıl bi yol izlemem lazım