sedacelikss Merhaba 14 haftalık gebeyim,bebeğimizin cinsiyeti daha belli olmadı rüyamda erkek bebek gördüm kucağımda emziriyordum ve etraftakiler Yiğit diye sesleniyordu. Böyle bişey yaşayan var mı bu ismi koymamız gerekir mi erkek olursa
Emelg sedacelikss gebe kalmadan önce gördüm birde 2 sene çnce gördüm daha kızı bebekti bende etkek bebek ismi gördüm haöile olmadan hemen önce gördüm hamile oldugumu bilmeden ve öğrendikten sonra tekrar toplam 4 kez aynı ismi gördüm 🙈 araştırfım koyulmak zorunlu değilmiş. Ama koyulursa iyi our diyende var iyi gelmez diyende
calikusu_03 Ben aynısını yaşadım. Hamil olmadan bir yıl önce gördüm, rüyamda gördüğüm ismi koyacağız oğlumuza