15 dakika sonra 36+2 olacaz zamn geçmiyor çok sancım oluyor 3 gündür önceden de sancı oluyordu ama böyle değildi. Belim ağrıyor yarım saatten fazla oturamıyorum 😂 yürüyüşe çıkıyorum bizim ki de benimle yürüyor sanki içeriden hareketleniyor zaten çok hareketliydi şimdi yeri daralmış eskisi kadar çok hareketli değil. Çok aşağıda benim bebişim vajinamda ağrım oluyor yürüyemeyecek dereceye geliyorum 🤷🙄