Kızlar öncelikle tekrar merhaba bugün test yaptım hamile oldugumu öğrendim ve 1 yaşında kızım var .. benim gibi cocuk arası olan varmı ? Zor oluyormu ikinci cocuk okadar değişik duygular yaşıyorum ki eşim istedi ikinciyi yaşım geciyor olmuşken ikisi bir büyür dedi sonra rahata alışırsan cocuk bakmak zor olur dedi bi baktım oluvermiş ikincisi … bu arada üzgün olduğum bi nokta var ben calıstıgım icin cocuguma kayınvalidem bakıyor allah razı olsun cok canı istemesede bakıyor kendi annem çalışıyor malum bende calısmasam çark dönmüyor.. şimdi ikinciye kayınvalidem bakacak mı merak ediyorm ve hamile olduğumu söylemeye cok cekiniyorum napcam ben 😭😭😭