Simalgul_ öncelikle geçmiş olsun hiç korkma ben 12 haftalık iken başladı bir ay devam etti adet oluyordum sanki progestan fitil olarak kullanmaya başlayınca ben kesildim çok şükür bir haftadır hiç yok şu an 17 haftaligim bir ay hep kanadı iğne ve fitil kullanıyorum çok şükür daha iyiyim