Aysun3401 Kızlar 36+1 haftalık hamileyim bugün tansiyonum yüksek çıktı takip ediyoruz duruma göre ilaç başlatacak doktorum birde az önce adet başlangıç beta bitişte pembe açık akıntıyla öyle renk geldi sizde olan var mı