cennetinsusu ZeynepKara Onu bilmiyorum açıkcası. Gebe okuluna gidiyorum. Eğer istersen yarın sorup öğrenebilirim. ☺️
sche gebe okulundaki bizim ebemiz 38 den sonra günde 2 bardak ahududu yaprağı çayı veya adacayı demişti kızlar ❤️ bende 38 deyim başlayacağım artık☺️
Aszlii ZeynepKara canım 37 haftalikken hergun bir bardak icilmesi gerekiyo 38 haftalikken cayı icmiyorsun bir hafta boyunca 39 haftalikken her gün 2-3 bardak iciyorsun :)
sche ZeynepKara ay canım bilmiyorum valla ben başlamadım hala hemen etki ederse diye korktum 39 da başlarım diye düşünüyorum ☺️
sche ZeynepKara sende sabırsızlananlardan mısın ben gibi 😂 bende yandan gel diyorum bi yandan beklesin biraz daha gelişsin diyorum😍
sche ZeynepKara ben tanıdıgımızın bahçesinden toplatmıştım canım ama internette de görmüştüm n11 de falan