Cansusuem haftamdayım günde 2-3 kez karnım 3 saniyede bir pıt pıt atıyor yaklaşık 10 dk sürüyor. Bebeğimin hıçkırığı mı bu? Bir de forumda okumuştum hıçkırığın attığı yer bebeğin başıymış doğru mu sizce? Eğer öyleyse benim kasıklarımda atıyor genelde baş aşağı dönmeye mi başladı acaba 🤔
TugceRain Cansusuem Evet o hissettiğin hıçkırık ☺️ karnında kalp atıyormuş gibi yada seğiriyormuş gibi oluyodur. Düzenli tık tık tık atıyorsa hıçkırık.
Feyzabeyoglu Cansusuem 20+6 haftalığım bendee bugün pıt pıt attı karnım sürekliiii Bende hareketleri zannediyordum hıçkırıkmis miii onlarr bugün sürekli öyleydi
Cansusuem ElifB08 Normal hareketleri çook net ama hıçkırdığı zaman seğirme gibi pıt pıt atıyor karnım nabız gibi 🥰
minikkusum-2021 Cansusuem Evet annesi hıçkırık denilen olay böyle ritmik bir atış ve uzun sürüyor hemen kesilmiyor 🥰
Betulbayar32_ Feyzabeyoglu evet ya bende bugün sürekli öyleydim İlkez böyle hissettim 20+4 yim tuhaf bir histi 😍😍
Feyzabeyoglu Betulbayar32_ ayy bende ilk kez böyleydimm bu kadar olmuyodu. Karnımı dışarıdan gördüm seyirdigini o derece 😍😍