burcudincel merhaba bızde bugun 33+0 olduk Allaha şükür 🤲🏻ilk nst ye bugun gırdım sacım cıkmadı . Ama ara ara gun ıcınde adet sancısı bel ve kasıklarıma vuruyır ve rahmın batıyor bazen doktorım normal dedı🙏🏻İnşaAllah hepımız saglıkla kavusuruz yavrularımıza🤲🏻🥰