Annişler daha 22+1 haftalığım ama sütyenimde kuru kuru lekeler olacak şekilde sıvı geliyo göğüslerimden. yaşayan var mı daha orta dönemdeyken sıvı gelmesi normal mi? Son dönemler gelir diye biliyorum ama daha erken olduğu için endişelenecek bir durum mu?