Nesityyy bende yarın bunun için doktora gidicem cildiyeye , ben 36. Haftada yakalandım buna suan 37+3 üm ve korkutmak istemiyorum bacaklarım göbeğim ful tarama kırmızı sivilcelerle dolu kollarıma da sıcradı sen daha erken yakalanmıssın allah yardımcımız olsun inşallah verilen her şeyi kullanın gerekirse alerji serumu falan alın ben geçen gün aldım bir gün rahattım sonra yine kaşıntı döküntü devam etti.