34+6 bugün doktora gittim normal de bebişimiz 5 hafta önden gidiyordu şükür bugün gittiğimiz de 2 hafta önde dedi durmuş yani ilerlemesi.
2 hafta sonra gel çatı muayenesi yapıcam ona göre kararlaştırıcaz dedi.
Ama ben daha ne istedigimi bilmiyorum tam olarak , normal yapabilir miyim hiç emin değilim. Zaman yaklaştıkça daha da korkmaya başladım. Sezeryanında sonrasından korkuyorum. Diğer gidişime kadar karar verirsem en azından sezeryan gününü de belirleyebilir. Kafam karışık 😢